31 października 2009

Zachciało mi się sałatki...

Zachciało mi się sałatki wczoraj późnym popołudniem no i szukałam, szukałam jakiegoś dobrego przepisu a raczej sałatki,a to na necie, a to po karteczkach w zeszycie i nic... Jedna za słodka, jedna z tuńczykiem,który się przejadł, mój M. to tak kręci nosem, a to ja chciałam sałatkę!! W końcu znalazłam przepis od mojej mamy na Sałatkę ziemniaczaną.. i oto ona..


skladniki:
  • ok.1 kg ziemniaków sałatkowych,
  • 2-3 ogórki konserwowe,
  • 1 średni ogórek świeży,
  • 2 kwaśne jabłka,
  • 1 cebula.

  • Sos:
  • 1 słoik majonezu,
  • 3/4 szklanki śmietany,
  • 2-3 ząbki czosnku zmiażdżonego,
  • 2 łyżki winegretu,
  • sól, pieprz,
  • tymianek.
Ziemniaki ugotować obrać ze skóry pokroić w plastry lub dużą kostkę. Resztę składników sałatki pokroić w kostkę,wymieszać z ziemniakami. Składniki sosu połączyć ze sobą w oddzielnej misce, a następnie dodać do sałatki. Przyprawić, posypać tymiankiem i odstawić do lodówki żeby się"przegryzło".

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Buszujaca w przepisach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka