13 listopada 2009

Sałatka z kapusty pekińskiej i kurczaka

Dzisiaj jest pierwszy dzień akcji pod tytułem II Bar Sałatkowy-edycja jesienna, który prowadzi Pela.Odważyłam się przyłączyć do tej akcji no i chciałam zaprezentować moją sałatkę, którą zrobiłam wczoraj. Jest bardzo smaczna i kolorowa. Szybko się ją robi, a smakuje jeszcze lepiej. Serdecznie zapraszam...


składniki:
  • 3 garście makaronu świderki,
  • 2 piersi kurczaka,
  • puszka kukurydzy,
  • puszka pokrojonych ananasów,
  • 1/2 kapusty pekińskiej,
  • majonez,
  • 1/2 pęczka zielonej pietruszki,
  • sól, pieprz, 
  • ok 3 łyżek jogurtu.

Kapustę pekińską poszatkować, piersi kurczaka umyć ,osuszyć i pokroić na drobną kostkę, przyprawić i usmażyć na oleju na złoty kolor. Odstawić do ostygnięcia. Ugotować makaron al dente. Do pokrojonej kapusty dodać kukurydzę, ananasa, zimnego kurczaka, 1/2 pokrojonego drobno pęczka pietruszki, makaron. Wymieszać. Następnie dodać majonez, jogurt. Wymieszać, przyprawić do smaku. Schłodzić . 




1 komentarz :

Buszujaca w przepisach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka