23 lutego 2010

Pizza naan

Przeglądając książkę Nigelli natknęłam się na przepis na szybką "pizzę" .Choć prawdziwą pizzą nie jest, jak dla mnie to smakuje super. A jak szybko się robi!! a potem to tylko można jeść i jeść.. Dokonałam pewnych zmian, ktore uwzględniłam. Bardzo polecam bo szybko jest i smacznie, to jest to!!!


składniki:
  • 1 paczka chleba naan,
  • 2 łyżeczki pokrojonych pomidorów z puszki lub koncentrat pomidorowy,
  • 70g odsączonych miksowanych pieczarek ze słoika-świerze pieczarki,
  • 1 mała cebula,
  • 75g sera fontina- ja użyłam sera cheddar,
  • 3 gałązki tymianku-jedna łyżeczka suszonego
  • olej,
  • papryka.

Nagrzać piekarik do 220 stopni. Położyć na blaszce chleby naan. Nasmarować chleby sosem pomidorowym lub koncentratem, następnie wyłożyć odsączone pomidory( ja podsmażyłam razem z pokrojoną w kostkę cebulą na odrobinie oleju).Posypać pokrojonym/startym serem. Na sam koniec sypiemy na wierzch tymianek bez gałązek llub suszony jak w moim przypadku. Ja położyłam jeszcze na wierzch pokrojoną paprykę. Piec w nagrzanym piekarniku około 5 minut do momentu gdy ser bedzie złoty i pięknie rozpuszczony.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Buszujaca w przepisach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka