6 maja 2010

Spicy chicken

A oto kolejna potrawa z wspominanej juz wczesniej gazetki. Wszystkie potrawy, ktore robilam z ow gazetki wyszly rewelacyjnie i az dziw ze taka zwykla gazetka, nie tylko o gotowaniu moze zawierac tak pyszne i szybkie dania na obiad dla rodziny lub znajomych.
Kurczak jest miekki, soczysty i swietnie zgrywa sie z czerwona dojrzala papryka. Kolory mowia same za siebie. Aaa i wcale nie jest takie ostre jak mowi nazwa, ale za to pyszne i bardzo ale to bardzo aromatyczne..


skladniki:
  • 500g piersi z kurczaka,
  • 1 cebula,
  • 2 czerwone papryki,
  • 2 lyzeczki czosku zmiazdzonego,
  • 2 lyzki garam masala,
  • 1 lyzeczka kurkumy,
  • 1 lyzka maki kukurydzianej- mysle ze zwykla maka ziemniaczana tez bedzie dobra,
  • 500ml wywar z kostki,
  • 11/2 lyzki sosu sojowego,
  • 1 lyzka oleju.

Cebule posiekac, kurczaka umyc, wysuszyc i pokroic w srednia kostke. Papryke oczyscic z nasion, umyc i rowniez pokroic w kostke. Na rozgrzanej patelni wlac olej, dodac kurczaka i posiekana cebule. Zbrazowic. Nastepnie wrzucamy pokrojona papryke, zmiazdzony czosnek, garam masale, kurkume. Podsmazamy ok. 
2 minut. W miedzyczasie mieszamy make z wywarem z kostki. Dodajemy do kurczaka razem z 11/2 sosu sojowego. Dokladnie  mieszamy, doprowadzamy do wrzenia i dusimy jeszcze okolo 5 minut. Podajemy z ryzem.


Buszujaca w przepisach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka