5 czerwca 2010

Najzwyklejsze truskawki ze smietana

Wczoraj po pysznym obiedzie, a serwowalam tortille wedle zyczenia Mojego M. zjedlismy sobie lekkie i pyszne truskawki ze smietana. Juz nie pamietam kiedy je jadlam.. Wogole to mi sie przypomnialo moje dziecinstwo i wakacje u moich dziadkow, gdzie zawsze zrywalismy piekne czerwone soczyste owoce i jedlismy z cukrem i smietana.. mmm..  Wspomnienia ..No i sa truskaweczki bez przepisu, miary takie jak lubie :)


skladniki:
  • truskawki,
  • smietana,
  • cukier.

Umyte i pokrojone na polowki truskawki wrzucamy do miseczki, dajemy kilka lyzek smietany- najlepiej gestej no i kilka lyzeczek cukru. Wszystko gnieciemy i juz mamy pyszny deser na te upalne dni :)




Ps. dorzucam sie do akcji Przytulanki- Ulubione smaki z dziecinstwa wspominamy w czerwcu.. 


6 komentarzy :

  1. najzwyklejsze najlepsze! :-))) to rowniez moj ulubiony smak z dziecinstwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie truskawki uwielbiaja chyba wszyscy - dzieci i dorosli.
    Pozdrawiam slonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak to zdecydowanie smak z dzieciństwa:) Uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja tak jadłam w dzieciństwie.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie proste dania :) smak dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń

Buszujaca w przepisach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka