6 października 2010

budyn z bananami i kruszonka od cudawianki

od chwili kiedy zasmakowal mi budyn domowy z przepisu cudawianki, mozecie go znalesc tutaj( klik klik) nie moglam przepuscic tego oto budyniu z bananami i kruszonka. nawet bym nie pomyslala ze to moze tak smakowac:) banany uwielbiam, Maly tez, wiec bez chwili zastonowienia zrobilam.. poezja, takie proste i takie pyszne i jakie sycace. zostalam pochwalona za udany deser. 
Dzieki Cudawianko i prosze o wiecej takich przepisow:)
jedyna zmiana jaka dokonalam w przepisie bylo to, ze nie dalam wiorek kokosowych, bo nie mialam za to dalam 1/2 szklanki platkow owsianych i pol porcji zrobilam ze sliwka- super polaczenie kwasnej sliweczki ze slodkim budyniem i kruszonka.. polecam:)
cytuje...



budyn z bananami i kruszonka
  •          budyn waniliowy domowy( przy czym
  •           zmniejszyc ilosc maki o 1 lyzke) lub 1 opakowanie
  •             waniliowego budyniu (dodac jednak 600ml, a nie 500ml)
  •           2 banany (lub inne owoce, ktore wedlug Was swietnie komponuja sie z budyniem)

ponadto na kruszonke:
  • 1/3 szklanki platkow owsianych
  • 1/3 szklanki wiorkow kokosowych
  • 2/3 szklanki maki
  • 2 lyzki brazowego cukru
  • 100g zimnego masla

na kruszonke: platki owsiane i wiorki kokosowe uprazyc na suchej teflonowej patelni.
maslo pokroic w kostke.
na blat wysypac platki, wiorki i make. polaczyc. nastepnie laczyc nozem z maslem, ciachajac je, tak aby powstala kruszonka (znacznie szybszy sposob, ktory polecam posiadaczom food processora: make, cukier i maslo wlozyc do food processora. ciachac nozem do uzyskania kruszonki. nastepnie polaczyc z wiorkami i platkami).
przygotowac budyn wedle zalecen wczesniej. ma byc bardziej lejacy niz zwykle.
budyn rozlozyc w naczyniu zaroodpornym. na budyn ulozyc plastry bananow. nastepnie posypac gotowa kruszonka. opiekac w piekarniku na opcji grill do zarumienia sie kruszonki.
podawac natychmiast.


Buszujaca w przepisach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka