22 sierpnia 2014

Znowu sniadanie??

No tak znowu sniadanie, jakos tak mi szybko idzie z tymi sniadaniami :) dzisiaj nie byle jakie, bo z kasza jaglana. Pewnie wiekszosc juz wie jakie ma wlasciwosci i ze to jedna z najlepszych, najzdrowszych kasz.. wiec zrobilam ją i ja:)

Skladniki:
  • 1/4 kubka kaszy jaglanej-przed ugotowaniem
  • 2-3lyzki jogurtu naturalnego
  • 1 banan
  • 1 lyzka rodzynek
  • dodatki: u mnie brzoskwinia, 1 lyzeczka masla orzechowego, 1 lyzka orzechow oraz 1 lyzka pestek z dynii i slonecznika

Kasze wsypujemy do garnuszka zalewamy wrzatkiem i gotujemy przez minute a nastepnie odcedzamy na sitku, przelewamy zimna woda i z powrotem wrzucamy do garnuszka i zalewamy 1/2 szklanki wrzacej wody. Gotujemy pod przykryciem do momentu odparowania wody.
W miedzyczasie w naszej miseczce rozgniatamy dokladnie banana na papke,dodajemy rodzynki. 
Gdy kasza bedzie bez wody, chwile zostawiamy zeby "odpoczela" a nastepnie dodajemy ja do banana. Dokladnie mieszamy sypka kasze, najlepiej widelcem, dodajemy jogurt. Ponownie mieszamy i ukladamy na wierzchu nasze dodatki, czyli u mnie brzoskwinie, podprarzone orzechy razem z pestakami. Dodajemy maslo orzechowe i gotowe. Mozemy zajadac sie pysznym sniadaniem:) smacznego!!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Buszujaca w przepisach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka