31 sierpnia 2010

lubie...

Przegladajac posty z dwoch ostatnich dni natknelam sie na notke u Fiołków o zabawie blogowej. dostalam zaproszenie od  Dragonfly- dziekuje:) nawet ostatnio myslalam co bym tu wpisala gdybym miala takie zaproszenie.. tak wiec...

lubie:
1. godzinami wpatrywac sie w Malego i myslec ze taki zawsze zostanie,
2. zjesc tabliczke czekolady gdy tylko mam na to ochote-" o zgrozo"!!!,
3. delektowac sie goraca herbata z cytryna w zimne wieczory,
4. przytulic sie do mojego M. i czuc sie bezpiecznie,
5.nosic welniane skarpety:),
6. zrobic sobie od czasu do czasu goraca kapiel z pianka,
7. dlugo lezec w lozku w niedzielny poranek- teraz to rzadkosc:/
8.zapach piekacego sie chleba, ktory rozchodzi sie po calym domu
9. gdy Oliver wola na mnie "mama", a wlasciwie to to kocham...
10.chodzic boso po plazy, gdy woda jest ciepla a moje stopy zapadaja sie w mokrym piasku.


 Ciagnac dalej lancuszek zapraszam teraz

Beate z lubie gotowac
Olciaky z Waniliowej chmurki 
cuda.wainki z brulionu z przepisami 
kasie z obsesja kasiulka
asieje z bloga ugotujmy 

3 komentarze :

  1. też większość z tych małych przyjemności lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3, 5, 6, 7, 8, 10 to lubię.. :-)

    dziękuję Ci bardzo bardzo za zaproszenie. miło mi się zrobiło. a ja wciąż tak się wzbraniam przed wybraniem tej dziesiątki..

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko, dziękuję za zaproszeie
    "Wyspowiadam ' się na blogu jutro, Julka nadal śpi kiepsko i dzisiaj to już prawie zasypiam na stojąco
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Buszujaca w przepisach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka