12 sierpnia 2010

Nalesniki ruskie

dni uciekaja mi przez palce bardzo szybko, nawet nie wiem kiedy a tutaj juz mamy drugi tydzien sierpnia.Wszystko tak szybko mija, nawet czas spedzany z dzieckiem.. tak niedawno byl takim maluszkiem, bezbronnym a teraz smiga jak szalony, lobuzuje i wszedzie go pelno..
w zeszly piatek robilam nalesniki na slodko, no i zostalo mi kilka plackow wiec na sobote zrobilam ruskie z przepisu cuda.wianki. wyszlo mi okolo 8 nalesnikow. bardzo smaczne, miekkie i takie jak prawdziwe ruskie pierogi:) przepis na nalesniki tez z tej strony( klik klik )

cytuje:
nalesniki ruskie:
na nadzienie: ugotowalam w osolonej wodzie szesc ziemniakow. ugniotlam je. pokroilam w drobna kosteczke cztery cebule..... .
do utuczonych ziemniakow dodalam niecale 400 gram poltlustego twarogu. ugniotlam razem. nastepnie wymieszalam z 3/4 podanej usmazonej na zloto cebuli. do smazenia uzywalam oliwy. posolilam farsz i mocno popieprzylam. wymieszalam dokladnie razem.
nakladalam go na nalesniki i rolowalam je. podalam cieple (mozna zagrzac chwile na patelni lub w mikrofali), posypane reszta cebulki.



12 komentarzy :

  1. Jak uda mi się schudnąc tyle ile zamierzam zrobie je sobie w nagrodę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam naleśniki z ruskim nadzieniem. Wzbogacam je czasem jeszcze kawałkami podsmażonego boczku.

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie bym sobie zjadła. Pierogi ruskie jadłam, ale naleśników jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jeszcze nie łączyłam naleśników z farszem do ruskich pierogów..i może to był błąd, skoro lubię obie te potrawy? :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest to! Właśnie teraz na wakacjach na Podlasiu zapchałam się pierogami ruskimi. Ale naleśnikami z tej serii nie pogardzę, o nie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wstyd przyznać, ale jeszcze nie jadłam ruskich naleśników czy pierogów
    wyglądają bardzo smacznie, więc zachowuję przepis

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, to świetny pomysł! Dziś właśnie jadłam ruskie w barze mlecznym i stwierdziłam, że zdecydowanie za rzadko ten smak pieści me podniebienie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sprytne - jak zrobić naleśniki z ruskim nadzieniem...
    Ja miałam dzisiaj ruskie - ale pierogi. Naleśniki następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo apetyczne!! Muszę wypróbować, bo ruskie pierogi uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo sie ciesze dziewczyny ze Wam sie podoba. to jest odmiana dla pierogow ruskich. my je tez jedlismy pierwszy raz i bardzo ale to bardzo nam smakowaly. szybkie i smaczne to jest to:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak,
    robiłam w zeszłe lato.
    Pyszne były!

    OdpowiedzUsuń

Buszujaca w przepisach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka