19 marca 2011

Cos dla malucha i nie tylko..

kilka dni temu przegladajac blogi i stare ich wpisy natknelam sie na jeden ciekawy i smaczny u  Kasiiii24 o pysznym deserze z kaszy jaglanej. nawet sie nie zastanawialam i zrobilam go Oliemu na kolacje. Maly zjadal ze smakiem slodki dzem od babci i pyszna kaszke z przepisu Kasi.Polecam..


Cytuje..


  •  1 szklanka kaszy jaglanej
  •  2 szklanki mleka
  •  1 szklanka wody
  •  2 łyżki cukru
  •  dżem truskawkowy- u nas dzem wisniowy z zeszlego roku
  •  cukier puder


Składniki:Kaszę wrzucamy na gotującą się, posłodzona wodę z mlekiem i gotujemy ok. 30 minut. Nakładamy porcje na talerz i serwujemy z ulubionym słodkim dodatkiem. Ja użyłam dżemu z tegorocznej produkcji, ale początkowo myślałam o prażonych jabłkach. Jeśli wyda się za mało słodkie, można posypać cukrem pudrem.
  • 1 szklanka kaszy jaglanej
  • 2 szklanki mleka
  • 1 szklanka wody
  • 2 łyżki cukru
  • dżem truskawkowy- u nas Kaszę wrzucamy na gotującą się, posłodzona wodę z mlekiem i gotujemy ok. 30 minut. Nakładamy porcje na talerz i serwujemy z ulubionym słodkim dodatkiem. Ja użyłam dżemu z tegorocznej produkcji, ale początkowo myślałam o prażonych jabłkach. Jeśli wyda się za mało słodkie, można posypać cukrem pudrem.


5 komentarzy :

  1. Jakie to proste i zdrowe. Pomysł na lekki obiad i deser.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przyszło by mi do głowy, by wykorzystywać kaszę jaglaną do deserów ;-) A szkoda, bo wygląda to bardzo obiecująco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy smakołyk z kaszy jaglanej, wygląda smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam bez mleka!!! Już wiem, gdzie był błąd! :-)

    OdpowiedzUsuń

Buszujaca w przepisach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka